Forum search
Search

Search filters:

dislike babies..
 Forum IndexEverything else → dislike babies..Create new post
ForestPrincess wrote:
ugh, I kinda want baby nr 2 but I gave birth like 6 months ago so my body needs more healing
girl chilll!!
get yourself some time to rest
Inure wrote:
sameee, but mine were blue... got scared a first, but then she started crying and she turned her normal color
thats scary the midwife said she could hear baby cries inside my vag the second before she came out
mulle-mus-25 wrote:
they way ppl get hate for not liking animals, but babies? yeah sure fine, lets all tell how disgusting, loud, irritating, smelling we think our own species is and lets agree on it all. But disliking animal?? nah then you are a horrible person smh
be fr right now, its absolutely not socially acceptable in most spaces to say you hate children and babies. you're gonna get a lot of dirty looks, even from ppl that arent parents. disliking animals is way more understandable to a lot of people, bc there are plenty of ”acceptable” reasons to dislike them, such as allergies or trauma.

from my experience, even if you're not being an AH about it and just admit you don't like children, you’ll always get someone telling you that ur heartless. or worse, saying ”oh you’ll come around some day when you have your own”. its so upsetting to hear because i've always felt like there must be something wrong with me because of my dislike of kids
Advertisement
ForestPrincess wrote:
thats scary the midwife said she could hear baby cries inside my vag the second before she came out
it was!!! holy moly, she must have a strong voice
farewellflowers wrote:
be fr right now, its absolutely not socially acceptable in most spaces to say you hate children and babies. you're gonna get a lot of dirty looks, even from ppl that arent parents. disliking animals is way more understandable to a lot of people, bc there are plenty of ”acceptable” reasons to dislike them, such as allergies or trauma.

from my experience, even if you're not being an AH about it and just admit you don't like children, you’ll always get someone telling you that ur heartless. or worse, saying ”oh you’ll come around some day when you have your own”. its so upsetting to hear because i've always felt like there must be something wrong with me because of my dislike of kids
I feel like those comments about ”oh you’ll come around some day when you have your own” is coming fro the older generations at most time. I think that ppl our age understand that not everyone wants or likes children, and they accept that. I do too, it's fair to not want to have children! I just think that hating children because you think they are loud or smelly is weird. I understand having sensory issues and disliking them or other valid reasons, but HATING another persons child doesn't sit right with me.
But no nothing is wrong with u for disliking them, but i like that you use the word dislike and not hate, like other in this forum does..
using "lumps of milk drool".. that sounds repulsive i might vomit
Virus wrote:
using "lumps of milk drool".. that sounds repulsive i might vomit
cute
ForestPrincess wrote:
cute
no, when milk spoils and get lumpy you don't go like awww lumpy smelly milk u
I just don't like them. And people also should respect that not everyone likes babies or children..
loud, need sm attention
The think you just said, is some of the biggest reasons why i can't look at them, or be in a room were it smells of them, i can't help it, but my body wanna puke.

I hate that i have it like that, because i sometimes feel like a defect woman, where the biggest natrual thing a woman can do, is the thing i want to do the least :(
I always liked babies, mainly because I could give them back when they started crying lmao
now I've goy my own 7 week old and I never want him to leave my arms
Snegl wrote:
The think you just said, is some of the biggest reasons why i can't look at them, or be in a room were it smells of them, i can't help it, but my body wanna puke.

I hate that i have it like that, because i sometimes feel like a defect woman, where the biggest natrual thing a woman can do, is the thing i want to do the least :(
nooo, dont feel bad. You are not a defect woman bc you feel these things. Everyone is different
They freak me out
I get overstimulated when they’re crying and sometimes when they have light blue eyes it’s kinda scary when they’re staring at you HAHA
bodily fluids gross me out
Virus wrote:
no, when milk spoils and get lumpy you don't go like awww lumpy smelly milk u
awww lumpy smelly milk
not a fan of babies

but after they are able to like. stand and somewhat communicate and act like conscious beings they are kinda cute
ForestPrincess wrote:
awww lumpy smelly milk